Az online jegyvásárlás általános szerződési feltételek 

Érvényes 2024. december 1-től

1. Bevezető rendelkezések:

A Tatabányai Moziüzemeltető Kft. (továbbiakban: szolgáltató) a www.mimozink.hu weboldalán keresztül a szolgáltatás igénybevevője (továbbiakban: Vevő) az adott filmvetítés és mozijegy kiválasztásával, valamint a kapcsolódó banki oldalon való online bankkártyás fizetéssel a jelen szabályzatban leírt feltételek szerint - a Vértes Center Mozi házirendjében foglaltak betartása mellett és a mozijegy jelen Felhasználási Feltételek szerinti megvásárlása esetén - jogosulttá válik a Szolgáltató által nyújtott és visszaigazolt filmvetítésen való részvételre.

Jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőre terjednek ki. Jelen Felhasználási Feltételek hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre.

Az online jegyvásárlással írásbeli szerződés jön létre a Vevő és a Szolgáltató között. 

  1. Szerződő felek:

Szolgáltató: 

Tatabányai Moziüzemeltető Kft. 

Székhelye: 2800 Tatabánya, Győri út 7-9.

Adószáma: 23535826-2-11

Cégjegyzékszáma: 11-09-019571

Kapcsolati e-mail címe: mail@mimozink.hu

Szolgáltatás helyszíne: 

Vértes Center Szórakoztató és Bevásárlóközpont Mozi

2800 Tatabánya, Győri út 7-9.

Vevő: 

Az a természetes személy, aki a Szolgáltatóval valamely, jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatás nyújtására irányuló jogviszonyba lép, a jelen ÁSZF-ben, illetve a Szolgáltató egyéb szabályzataiban írt feltételekkel.

2. Az online mozijegy megvásárlásának lépései:

2.1.   A Vevő az online jegyvásárlási rendszert a www.mimozink.hu magyar nyelvű weboldalon érheti el. A Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a szolgáltatás igénybevétele egyéb eszközöket és programot igényelhet, és a Vevő ezen esetlegesen megkívánt saját eszközei és felhasználói programjai használata során saját felelősségére jár el.

2.2. A Vevő a www.mimozink.hu weboldalon a műsor menüben a dátum kiválasztása után a film cím mellett található lehetőségek közül választhatja ki a megtekinteni kívánt előadást oly módon, hogy a kezdési időpontra kattint. 

2.3.   A következő felületen a Vevőnek lehetősége van kiválasztani a jegy típusát és darabszámát, majd kattintson a „Tovább” gombra. Figyelem! Az online vásárolt jegyek típusát fizetés után már nem módosítható. Az ilyen jellegű kérések a Szolgáltató részéről elutasításra kerülnek.

2.4. A felületen megjelenő teremtérképen a szabad helyek függvényében a Vevő az általa szimpatikus moziszéket szimbolizáló négyszögre kattintva választhatja ki az ülőhelyét, majd a „Vásárlás” gombra kattint.

2.5. A felületen megjelenik összesítve a film címe, az előadás dátuma és a kezdés időpontja, mely alapján a Vevő ellenőrizheti az előadás adatait. Vevőnek egy érvényes e-mail címet megadása szükséges, ahová rendszerünk a visszaigazolást kézbesítheti. Vevő a számla kiállításához szükséges adatokat (Név, számlázási cím, adószám) kitölti. A megadott személyes adatokat a Szolgáltató, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli és tárolja. A Házirend szabályainak, Online jegyvásárlás feltételeinek és az Adattovábbítási Nyilatkozatnak az elfogadása után nyilatkozik, hogy fizetés előtt ellenőrizte a választott film címét, az előadás dátumát és a kezdés időpontját.  Amennyiben a Vevő mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott mozijegyet, akkor a vásárlás folyamatát a „Vissza” gombra kattintva megszakíthatja vagy módosíthatja. A „Vásárlás” gombra kattintás hatására a rendszer kezdeményezi a kiválasztott jegyek bankkártyás fizetését, és átirányítja a Vevőt pénzügyi partnerünk (OTP Mobil Kft.) fizetési oldalára. A Vevő által megadott személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária Körút 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: Név, Cégnév, Email cím, Cégnév, Adószám, Számlázási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff . A bankkártya adatok a Tatabányai Moziüzemeltető Kft -hez nem jutnak el.

2.6. A fizetési oldalra történő átirányítástól számítva 15 perc áll a Vevő rendelkezésére, hogy végig vigye a tranzakciót. Sikeres fizetés után a jegyeladó rendszer a megadott email címre egy magyar nyelvű visszaigazolást küld, amely tartalmazza az előadásra történő beléptetéshez szükséges QR kódot. Vevőnek ezt a QR kódot fel kell tudni mutatni a Szolgáltató munkatársainak ez történhet mobiltelefon kijelzőjéről vagy papírra nyomtatva. QR-kód nélkül a belépést Szolgáltató megtagadhatja. Vevő felelőssége az átvételi kód titokban tartása, illetéktelenek hozzáférésének megakadályozása. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Vevő hibájából eredő jogosulatlan felhasználásért.

3.Szerződéstől való elállás:

3.1. A Korm. rendelet alapján Szolgáltató a jelen ÁSZF-fel tájékoztatja a Vevő-t arról, hogy az elállás jogát a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (2) bekezdés l) pontja alapján nem gyakorolhatja, tekintettel arra, hogy az online jegyvásárlással létrejött szerződés tárgya szerinti filmvetítés kifejezetten olyan szabadidős tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatásra irányul, mely kizárólag a Vevő által kiválasztott és a Szolgáltató által visszaigazolt, pontosan meghatározott időpontban (teljesítési határidőben) tartandó filmvetítésen való részvételre vonatkozik. A Szolgáltató a szerződés létrejötte, azaz a „Vásárlás” gomb megnyomása előtt biztosítja, hogy a megkezdett szerződéses folyamat bármikor és következmények nélkül megszakítható. A Szolgáltató a Vevő számára a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (2) bekezdés l) pontjától kedvezőbb feltételeket biztosít a 3.2. pontban rögzített feltételek szerint.

3.2. A Vevő az Online megvásárolt jegyét legkésőbb az előadás kezdete előtt 3 órával válthatja vissza, a torles@mimozink.hu címre küldött emailen keresztül. A törlést kezdeményező emailben a Vevőnek a tranzakció azonosításához szükséges adatokat (előadás címe, időpontja, simplepay azonosító) szükséges megadni. Amennyiben Vevő nem a teljes tranzakciót kívánja törölni, meg kell adnia mely jegyek árát kéri visszatéríteni. Online vásárolt jegy visszaváltása esetén a mozijegy(ek) összege 14 napon belül kerül visszatérítésre. Szolgáltató a mozijegy visszaváltása során 100,- Ft/mozijegy (azaz száz forint mozijegyenként) adminisztrációs díjat számít fel, mely a visszatérítendő összegből levonásra kerül. Online vásárlás esetén nincs lehetőség személyesen a mozi pénztárában visszaigényelni a mozijegyek árát!

Az alábbi esetekben a Szolgáltatónak nem áll módjában törölni a Vevő jegyét, illetve a jegy árát visszatéríteni:

-   Ha a film kezdete előtt kevesebb, mint 3 órával vásárolt jegyet vagy a film elkezdődött.

-   Ha helytelen, hiányos adatokat szolgáltat Ügyfélszolgálatunk részére.

3.2. Fizetés után a megvásárlott mozijegy adatain – így terem, ülőhely, film, előadás időpontja – történő módosításra nincs lehetőség. Amennyiben másik filmet, termet, ülőhelyet szeretne választani, úgy a 3.1. pontban leírt szabályok szerint törölheti jegyét és új vásárlást eszközölhet a Vevő.

3.3. Ha a Vevő olyan elektronikus jegyet mutat fel a jegykezelőnek, amelyre a 3.1. szerinti visszatérítési tranzakciót kezdeményeztek, a szolgáltató mozijegy nélküli vendégnek tekinti a Vevő-t és a beengedést visszautasítja.

4. Egyéb rendelkezések

4.1. A szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy technikai okok miatt a Vevő által választottól eltérő teremben, illetve ülőhelyen tartsa meg a vetítést.

4.2. Amennyiben az előadás a Szolgáltatón kívülálló okok miatt marad el, vagy szakad félbe (pl. áramszünet, bombariadó, különböző természeti csapások stb.), a Szolgáltató igyekszik tájékoztatni a Vevőt az esetleges kártérítés lehetőségeiről és menetéről. Ha a mozi más tájékoztatást nem ad, akkor az OTP Mobil Kft közreműködésével visszatérítésre kerülnek a megvásárolt mozijegy(ek) vételára(i). 

4.3. Bármely okból elmaradó, félbeszakadó vetítés vagy egyéb technikai hibákból adódó csúszások esetén a mozijegyek vételárának visszatérítésén felül a Vevő egyéb járulékos költségeinek (pl.: büfé fogyasztás, parkolás, utazás) megtérítésére a Szolgáltató nem köteles.

5. Panaszkezelés:

5.1. Vásárlással kapcsolatos reklamációt kizárólag a film kezdetéig áll módunkban elfogadni!

5.2. A fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény 17/A. § rendelkezéseinek megfelelően a Szolgáltató tájékoztatja a Nézőt, hogy a Szolgáltató székhelye (2800 Tatabánya, Győri út 7-9.) egyúttal a panaszügyintézés helye is. A vásárlással, a vásárlási felület működésével kapcsolatos panaszokat a fenti elérhetőségen írásban lehet megtenni. A Szolgáltató a szolgáltatással kapcsolatos írásos észrevételeket a mail@mimozink.hu email címen is fogadja.

5.3. Szolgáltató a panaszra vonatkozó érdemi válaszát a Vevőnek harminc (30) napon belül emailen vagy (írásban, )postai úton, tértivevényes levélben megküldi.

5.4. Amennyiben Szolgáltató és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a Vevő jogosult a fogyasztóvédelmi hatóságnál panaszt tenni, valamint bírósági eljárást kezdeményezni.

A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Komárom – Esztergom Vármegyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatal Műszaki engedélyeztetési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály

2800 Tatabánya, Bárdos L. utca 2.

 

5.5. Fogyasztói jogvita esetén a Vevő az illetékes békéltető testülethez is fordulhat. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: 

Vármegyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület

2800 Tatabánya, Fő tér 36.

6. A szerződés megszűnése:

A jegyvásárlásra vonatkozó írásbeli szerződés megszűnik – a szerződéstől történő elállás hiányában - a mozijegy megvásárlásával és a vonatkozó előadás megtartásával a film levetítésével.